Hej!

Mitt namn är Harry. Egentligen så är det (dynamit)Harry så att folk inte ska missuppfatta mig som en Potterhyllning, vilket gör att jag i skrift ofta kallas för DH, men när någon pratar med mig så heter jag Harry. Väldigt ofta så kallas jag dock för fegis eller knäppjök, vet inte riktigt vad det betyder men jag tror att det är synonymer till söt eller något liknande ord. Ibland när jag gör någonting som jag inte får brukar matte kalla mig för råtta, vilket är orättvist eftersom att jag är en marsvin! Det är så tråkigt att hon blir så arg på mig att hon glömmer bort det, så då brukar jag göra något gulligt för att hon ska komma ihåg att jag intee är någon äcklig råtta.

Min matte är annuendag, hon är bra, väldigt lättmanipulerad. Hon gör allt för mig: plockar upp mitt bajs, städar rent min bur, ger mig mat och grönsaker, borstar min päls, leker med mig - ja allt! Fast ibland är hon elak, till exempel när hon klipper mina klor, inte ger mig något gott hur högt jag än piper trots att jag hör att hon är vid kylskåpet eller när hon försöker sätta på mig den fula selen hon har köpt. Men oftast är hon snäll, speciellt om jag sprattlar och piper när hon försöker med det där dumma. Så jag vinner oftast i slutändan i alla fall!

Jag har inte känt annuendag så länge, har bott här i en månad ungefär men jag har redan vuxit från att ha varit en liten bäbis till att bli stora starka pojken. Fast lite större tänker jag allt bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0