Mr Diva.


Igår så var aed på djuraffären för att köpa strö till mig. Hon åkte dit enbart på grund av mig, alla som påstår att ICA MAXI hade något med saken att göra ljuger! I alla fall så kom hon hem med en matboll till mig. Är i metall och hänger från gallerburstaket ovanför mitt hus. Den är jätterolig, fast lite dum för ibland knuffas den när jag försöker äta. Ikväll så var det broccolli, persilja, ärtskott och en minimorot i. Väldigt gott. Fast eftersom aed hade varit dum precis innan och seltränat mig så låtsades jag vara svårflirtad och vägrade hoppa upp när hon försökte filma. Troligt att jag gör henne den tjänsten efter selen. Tyvärr så vann hon selfajten idag, men om jag ska vara helt ärligt så var det inte så farligt alls att ha den på sig!

Här kan ni för övrigt lägga märke till hur stor jag blivit sedan jag kom hit, då nådde jag inte ens upp med tassarna till taket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0