Tillbaka till Azkaban.

Jag försökte precis rymma från min lilla uteplats, jag var ett litet hopp ifrån att lyckas men på grund av att jag fegade och pep till så att aed såg mig så misslyckades jag och nu har aed täppt för hålet där jag nästan tog mig ut med mitt lakan och min handduk. Typiskt.
Men nu när jag vet att det går att ta sig ut om man kommer förbi där tänker jag allt försöka igen. Har redan misslyckats med det en gång, men skam den som ger sig!

Tyvärr så hoppade jag rätt in i gallret förut när jag fick ett av mina glädjespratt. Det flög små gula fåglar och stjärnor runt huvudet på mig, men nu är jag okej igen. Åtminstone fysiskt, min manlighet efter den incidenten är fortfarande lite skadad. Pinsamt att aed såg. Det i kombination med de misslyckade rymningsförsöken gör det här till en mindre bra dag, men ska dränka mina sorger i frukt och grönsaker när aed behagar att servera mig med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0